رنگ سرامیک
رنگ سرامیک
دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت 12:49 | بازدید : 111 | نویسنده : سینا | ( نظرات )
 

رنگ سرامیکی - چه زمانی و چگونه می توان از رنگ ضد لک استفاده کرد؟

 

هنگام آماده سازی برای بازسازی یک آپارتمان ، خانه یا دفتر ، به طور فزاینده ای برای رنگ آمیزی دیوارها و سقف ها به رنگ سرامیک روی می آوریم. این ماده نه تنها باعث ایجاد مقاومت فوق العاده در برابر آسیب و پوشش سایشی روی سطح رنگ شده می شود ، بلکه به خوبی جریان می یابد و رنگ خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. رنگ سرامیکی چیست؟ ترکیب آن چیست؟ چه چیزی را می توانید با رنگ سرامیکی نقاشی کنید؟ این در چه اتاق هایی بهتر کار خواهد کرد؟ چگونه با رنگ سرامیک رنگ آمیزی کنیم؟ من به مهمترین سوالات پاسخ خواهم داد.

رنگ سرامیکی محصولی نسبتاً جدید است که کمتر از 20 سال پیش به بازار عرضه شد. چه چیزی باعث برجسته شدن آن می شود؟ رنگ سرامیکی یک رنگ لاتکس منتقل شده از طریق آب برای دیوارها و سقف ها یا یک امولسیون لاتکس است که با پرکننده های سرامیکی بسیار کوچک غنی شده است. پس از خشک شدن روی سطح رنگ شده ، به لطف میکرو گرانول های سرامیکی ، یک پوشش فوق العاده سخت و مقاوم در برابر سایش ایجاد می شود.

ترکیب رنگ سرامیک چگونه است؟

 

رنگ سرامیکی پایه آب ، مانند امولسیون های لاتکس برای دیوارها و سقف ها ، بر اساس پراکندگی های اکریلیک (رزین های اکریلیک معلق در آب) ، رنگدانه ها و مواد پرکننده ساخته می شود. م componentلفه ای که رنگ سرامیک را از امولسیون کلاسیک اکریلیک یا لاتکس متمایز کرده و به خصوصیات غیرمعمول رنگ کمک می کند ، اجزای سرامیکی و در نتیجه گرانول های نامرئی هستند. برخی از تولیدکنندگان ترکیب رنگ های سرامیکی را با عناصر اضافی غنی می کنند که باید به رنگ آنتی استاتیک ، ضد باکتری یا خنثی کنندگی فرمالدئید در هوا برسد.

رنگ سرامیک چه خصوصیاتی دارد؟

 

رنگ سرامیکی روی سطح رنگ شده پس از خشک شدن پوششی با خصوصیات غیرمعمول ایجاد می کند. اول از همه ، دیوارها یا سقف های رنگ شده با رنگ سرامیکی با سختی بی سابقه ای مشخص می شوند ، به لطف آن در برابر فرورفتگی ، خراش و تراشه مقاوم هستند. سطوحی که با رنگ سرامیکی نقاشی شده اند دارای سطح صاف مات بوده و از نشست گرد و غبار بر روی آنها جلوگیری می کند. از مزایای رنگ های سرامیکی نیز سهولت استفاده به دلیل قوام مطلوب است.

رنگ های سرامیکی نیز بسیار بادوام هستند و دارای رنگ های شدید و غیر محو هستند. آنها همچنین در برابر خاک مقاوم هستند - انواع مختلف آلودگی را حتی در شراب ، چربی یا قهوه در ساختار خود جذب نمی کنند.

علاوه بر این ، تمیز کردن رنگ های سرامیکی دیواری و سقفی نیز بسیار آسان است. می توان آنها را حتی با مواد شوینده قوی بر اساس کلر و الکل ، بدون خطر تغییر رنگ یا روشن شدن ، شست.

چه چیزی را می توانید با رنگ سرامیکی نقاشی کنید؟

 

رنگ سرامیکی یک محصول رنگی است که می تواند برای پوشش دادن انواع مختلف سطوح استفاده شود. اطلاعات برنامه را می توان در برچسب رنگ یا در برگه اطلاعات آن یافت.

بیشتر اوقات ، از رنگ های سرامیکی برای رنگ آمیزی دیوارها با ملات های سیمان آهکی و سیمان ، ضخامت گچ و دیوارهای خشک ، لایه های نازک معدنی اکریلیک استفاده می شود. آنها همچنین می توانند اعمال شوند - مگر اینکه تولید کننده مشخص کرده باشد - روی کاغذ دیواری ، بتن ، آجر و بلوک های ساختمانی بتونی.

آیا رنگ چوب سرامیک یا رنگ فلزی سرامیک وجود دارد؟ به نظر می رسد که پس از آماده سازی با آماده سازی مناسب ، از رنگ سرامیکی دیوار و سقف می توان روی چوب ، سطوح چوبی (به عنوان مثال تخته سه لا) و سطوح فلزی و همچنین شیشه و سرامیک (به عنوان مثال کاشی و سرامیک) استفاده کرد.

از رنگ سرامیکی کجا استفاده کنیم؟

رنگ سرامیکی سقف ها یا دیوارها با مقاومت بسیار بالا در برابر خاک و آسیب مکانیکی مشخص می شود.

به همین دلیل ، می توان از آن نه تنها در خانه های شخصی ، بلکه در ساختمانهای عمومی نیز استفاده کرد. غالباً از رنگ سرامیکی برای رنگ آمیزی اتاقهایی استفاده می شود که در آن لکه ها و سایش ها آسان باشد ، یعنی راهروها ، راهروها ، آشپزخانه ها ، انبارها ، اتاق کودکان ، همچنین مهد کودک ها ، مدارس و بیمارستان ها ، رختکن ها و همچنین دفاتر پزشکان ، متخصصین زیبایی و دامپزشکان.

به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و قابلیت شستشوی پوشش سرامیکی با مواد شوینده ، از رنگ سرامیکی می توان در اتاق های به اصطلاح مرطوب ، یعنی رنگ سرامیکی حمام یا رنگ سرامیکی آشپزخانه نیز استفاده کرد.

رنگ سرامیکی ، به دلیل سطح مات ، یک راه حل مناسب برای دیوارها و سقف های ناهموار است - پوشش ایجاد شده باعث انعکاس یا جذب نور نمی شود و باعث می شود ناهمواری با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نباشد.

چگونه با رنگ سرامیک رنگ آمیزی کنیم؟

 

رنگ سرامیکی محصولی است که می تواند برای افرادی که هیچ تجربه نقاشی دیواری ندارند با موفقیت استفاده شود. استفاده از این محصول به لطف قوام مطلوب ، بسیار ضخیم و نچسب بسیار آسان است.

خود رنگ آمیزی با رنگ سرامیکی یک لذت خواهد بود ، زیرا نه تنها از غلتک (قلم مو) نمی چکه و باعث لک شدن دیوارها یا سقف نمی شود ، بلکه به خوبی می پوشاند.

علاوه بر این ، بسیار مثر است و برای رنگ آمیزی می توانید از غلتک رنگی با موی سر ، و همچنین برس یا تپانچه استفاده کنید (اگر سازنده اجازه استفاده از آن را بدهد).

سطح باید قبل از رنگ آمیزی با رنگ سرامیکی به درستی آماده شود. سطوح بدون رنگ ، مانند ساختمانهای تازه احداث شده ، باید کاملاً بدون گرد و غبار و مطابق با دستورالعمل های سازنده رنگ ، بتونه کاری شوند.

اگر لکه هایی روی گچ یا دیوار خشک ظاهر شد ، آنها را بردارید و صبر کنید تا سطح رنگ شده کاملا خشک شود.

هنگامی که دیوارها یا سقف ها از گرد و غبار ، لکه ها و خشکی عاری باشند ، می توانید اولین پوشش را شروع کنید.

استفاده از مقادیر مساوی از رنگ سرامیک بر روی سطح رنگ آمیزی و پخش آن در یک جهت (ترجیحاً از بالا به پایین) و قرارگیری آن در محل با استفاده از روش مرطوب روی مرطوب بسیار مهم است (باید یک خط جدید رنگ کمی قبلی را همپوشانی کنید).

پس از اتمام پوشش اول می توانید لایه دوم را بزنید. در مورد رنگ سرامیکی ، این کار معمولاً پس از دو ساعت قابل انجام است.

پس از رنگ آمیزی ، ابزار رنگ کثیف سرامیکی باید با آب گرم شسته شود.

من فکر می کنم این یک چیز بسیار مفید است. چه چیزی بهتر از سطحی است که کثیف و آسیب نبیند؟ علاوه بر این ، بسیار آسان است که خودتان را رنگ کنید.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین کاشی و سرامیک روز دنیا و آدرس ceramictilenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 21
:: بازدید ماه : 21
:: بازدید سال : 98
:: بازدید کلی : 460